IMG 0982
01
بهمن

چیزایی که برای بزرگسالی باید یاد بگیرید!

بچه ها خواهشا فکر نکنید کنکور دادن و یه دانشگاه خوب قبول شدن ته راهه!
خیلی مسائل مهم دیگه هم هست که مثل کنکور باید بهش توجه کنید و سعی کنید اونارو هم تو اولویت یادگیریتون بذارید!
ما تو این لیست سعی کردیم یه بعضی از این موارد اولیه به صورت تیتروار اشاره کنیم.

مهارت برقراری ارتباط

هر کسی تو هر جایگاهی، نیازمند برقراری یک ارتباط خوب با مخاطبانش هست.برای برقراری ارتباط موثر، لازمه اول خودت رو بشناسی و بتونی تو هر موقعیتی به افکار و احساسات خودت پی ببری و بتونی درست ابرازشون کنی و رفتار و واکنش‌های درست و عاقلانه‌ای داشته باشی. پس خودت شناسی خیلی مهمه بچها.

شبکه های مجازی

عصر ،عصر اینترنت و پیشرفت تکنلوژی هست. برای اینکه به روز باشی و بتونی ایده های نویی داشته باشه باید طرز استفاده درست از این فضا رو بلد باشی.

پس انداز

مهارت پس انداز کردن خیلی مهمه اینکه بتونی درآمدت رو رو مدیریت کنی. پس انداز کردن باعث میشه که با خیال آسوده و آرامش بیشتری به زندگیت ادامه بدی و هیچ گونه ترسی از آینده نداشته باشی.

برنامه ریزی

اگه همواره توی زندگیت با برنامه ریزی جلو بری خیلی زودتر به هدف هایی که داری میرسی. البته تا حدودی این مهارت رو تو دوران کنکور یاد می گیری بهتره که توی زندگیت ازش استفاده کنی تا موفقیت های بیشتری به دست بیاری.

غذا پختن

مهارت غذا پختن. شما چه دختر باشی چه پسر باید بتونی در این زمینه از پس خودت بر بیای . همیشه نمیشه از بیرون غذا گرفت غذاهای خونگی هم سالم ترن هم وقتی خودت درست میکنی قطعا لذت بخش تر پس تنبلی تو این زمینه کنار بزار.