ELMB1030
29
شهریور

برنده باش

حتما شما هم داستان زندگی افرادی که به موفقیت رسیدن و به نوعی در زندگی حرفه ای خود برنده شدن شنیده اید .

اکثرا داستان های جالب و شنیدنی دارن در ادامه نگاهی به بخش هایی از زندگی یکی از معروفترین افراد موفق، کریستیانو رونالدو  می پردازیم.

کریستیانو رونالدو در خانواده ای بزرگ شد که به سختی زندگی می کرد.

او در کودکی به دلیل وضعیت مالی ناچیز مجبور بود با سه خواهر و برادرش در یک اتاق مشترک باشد. حتی مواقعی وجود داشت که آنها پول کافی برای خرید یک توپ فوتبال را نداشتند تا او بتواند در خیابان ها بازی کند. اما رونالدو اجازه نداد محیط اطرافش سرنوشت او را تعیین کند.

در عوض او راه هایی برای انجام ورزشی که دوست داشت حتی بدون توپ پیدا می کرد. او از بطری‌ها، پارچه‌های  یا تقریباً هر چیزی که می‌توانست برای ساخت یک توپ موقت استفاده می‌کرد تا بتواند بازی کند.

در نهایت، کریستیانو در فوتبال آنقدر خوب شد که مجبور شد در سن 11 سالگی نهایت فداکاری را انجام دهد و بیش از 500 مایل از خانواده خود دور شود.

تا با یک آکادمی معتبر فوتبال تمرین کند. این کار بهترین کاری بود  که انجام داد، زیرا با انجام این کار، خود را در مسیری قرار داد تا در نهایت به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تبدیل شود.

اکنون کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن پرتغالی تمام دوران توسط فدراسیون فوتبال پرتغال شناخته می شود. او همچنین توسط میلیون ها طرفدار فوتبال در سراسر جهان به عنوان بهترین بازیکن تاریخ شناخته می شود.

علاوه بر این، او اولین بازیکن فوتبالی است که بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است، در حالی که یکی از بزرگترین دارایی خالص را در بین ورزشکاران حرفه ای ایجاد می کند.

شاید نکته ی جالبتر این باشد که او جنبه ی این حجم از ثروت را دارد و همیشه خانواده براش نقش خیلی مهمی دارد و تمام تلاشش را میکند تا بتواند به بهترین نحو به خانواده و فرزندانش برسد.

اینو بدون تا زماني که برنده نباشي هيچکس به داستانت گوش نميده .