B13C95E7 0EA6 4F70 A54F 2C9A1879824C
02
مهر

سن پذیرش فرهنگیان به ۲۴ سال افزایش یافت!

تو دفترچه ی #انتخاب_رشته ی امسال ، ذکر شده که سن پذیرش دانشگاه های #فرهنگیان ، از ۲۲ سال ، به ۲۴ سال افزایش پیدا کرده و کلیه ی افرادی که متولد ۱ مهر ۷۵ به بعد هستند میتونن #دانشگاه_فرهنگیان رو در لیست انتخاب رشته شون قرار بدن.
میدونیم که خیلیا منتظر این افزایش سن بودن و قطعا از این خبر خوشحال شدن💪🏻
.
یکی دیگه از شرایط انتخابِ دانشگاه های فرهنگیان، داشتن تراز کنکورِ حداقل ۶۵۰۰ هستش.
تراز #کنکور همون (نمره ی کل در #سهمیه ی نهایی) هستش.
دقت کنید که این شرط به این معنی نیستش که هرکی تراز ۶۵۰۰ کنکور رو بگیره فرهنگیان قبوله! بلکه یکی از شرطهارو داره و باید از نظر رتبه و مصاحبه هم شرایط لازم رو کسب کنه.

شرط دیگه ای که باید در نظر داشته باشید، معدل کل #دیپلم بالای ۱۴ هستش.
معدل کل دیپلم به معدل ۳ سال آخرتون میگن، که شامل همه ی معدلهاست.
بعضیا #معدل_کتبی نهاییشون زیر چهاردهه و نگران اینن که این شرط رو نداشته باشن در حالی که باید به #معدل کل ۳ سال آخر نگاه کنن نه کتبی #دوازدهم !
.
یکی از سوالاتی که بچه ها میپرسن اینه که برای #قبولی رشته های فرهنگیان، باید این‌ رشته ها رو حتما در ابتدای لیست قرار بدیم؟ یا میتونیم چیزایی که بیشتر دوست داریم رو بذاریم اول لیست؟؟؟

جواب: خیر، الزامی نیستش که فرهنگیان رو بذارید اول لیست، قبلا اینجوری بود که باید میذاشتید اول، از پارسال مدلش عوض شده و میتونید هرجایی دوست دارید بذارید🙂
اگه سوالی در مورد فرهنگیان دارید کامنت بذارید🙂👇
.
.
❌دوستانی که برای انتخاب رشته سردرگم هستن و نیاز به کمک دارن ، به لینک بالای پیج مراجعه کنن و همایش رایگان یا رزرو مشاوره دکتر جباری رو انجام بدن از طریق تلفن دفتر؛ ظرفیت رو به اتمام❌